REKLAMA
Zobacz wideo
To jest Sport.pl - spot
Czytaj także:
Polski miliarder wyłożył miliony. Siedmiokrotny mistrz Polski na dnieDyrektor TVP Sport reaguje na aferę. "Zwyczajny ludzki błąd"Całą sprawę wyjaśnił Jakub Kwiatkowski, dyrektor TVP Sport. - Tweet pracownika w żadnym stopniu nie oznaczał oskarżenia ze strony kierownictwa stacji. Sprawa została wyjaśniona na szczeblu menedżerskim i została zakończona. Był to zwyczajny ludzki błąd, który oczywiście nie powinien mieć miejsca. Takie błędy, przy dużej liczbie i złożoności projektów, po prostu czasami się zdarzają - przekazał Kwiatkowski w rozmowie z portalem WP SportoweFakty. "Hej TVP Sport, dlaczego zdjęcia, do których prawa ma wyłącznie Canal+ pojawiły się w Waszej transmisji? I jeszcze jakieś takie nieostre w jednym miejscu" - tak brzmiał tweet autorstwa Glazika na portalu X. Całe zawody oglądało blisko 200 tys. osób.Czytaj także:
Co za występ Zmarzlika w GP Niemiec! Brawo, brawo. Kapitalny początekBogata oferta żużlowa od TVP. "Nowe otwarcie"IMP Challenge to nie jest jedyna impreza żużlowa, które na swoich antenach pokazuje Telewizja Polska. W ofercie TVP znajdują się też Mistrzostwa Polski Par Klubowych, turniej o Złoty Kask oraz Młodzieżowe Indywidualne Mistrzostwa Polski, finał Drużynowych Mistrzostw Europy i cztery turnieje o Indywidualne Mistrzostwo Europy na Żużlu (SEC). Zobacz też: Tak Bartosz Zmarzlik zareagował na porównania do Tomasza Golloba
- Wydaje mi się, iż TVP może mieć nowe otwarcie. Do tej pory bazowało głównie na SEC, a teraz dochodzą kolejne cztery duże imprezy. Gdy kibice zliczą sobie liczbę zawodów żużlowych w Telewizji Polskiej, a dochodzi jeszcze do tego Kryterium Asów i prawdopodobnie turniej o koronę Bolesława Chrobrego - Pierwszego Króla Polski, wychodzi całkiem pokaźna suma imprez, która będzie dostępna dla szerokiego grona odbiorców - uważa Ireneusz Igielski, przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego.