Betclic w chmurach – nowy wymiar kibicowania
Betclic sukcesywnie rozwija kampanię „Kibicem się jest”, której celem jest docenienie kibiców i ich nieocenionego wkładu w sport. To właśnie z tej idei narodziły się akcje, które kibice wspominają do dziś – m.in. słynne jacuzzi Betclic czy projekt „POLecimy do mistrza”. Najnowszym pomysłem jest platforma w stylu „Dinner in the Sky”, unosząca fanów piłki nożnej i ambasadorów marki 50 metrów nad ziemię.

Koncepcja Dinner in the Sky od lat fascynuje miłośników niecodziennych doświadczeń, łącząc emocje z przebywania wysoko nad ziemią z kulinarnymi wrażeniami. Betclic sięgnął po ten koncept, dodając jeszcze jeden składnik – sport. Zorganizowane wjazdy “do chmur” tuż obok stadionu Wisły Kraków pozwoliły kibicom na doświadczanie piłki nożnej w zupełnie nowy sposób oraz rozszerzyły formaty tworzone już dla fanów przez Betclic.
W sobotę pierwsza grupa wybranych w konkursie kibiców wraz z twórcami wylądowała w chmurach i obejrzała spotkanie Barcelona – Levante. Goście w towarzystwie znanych twórców – Footrolla, xFlasha oraz Tomka Ćwiąkały obejrzeli mecz La Ligi a ich reakcje, zarówno na spotkanie jak i na całe doświadczenie, transmitowane były na żywo na kanale YouTube Betclic.
Nowa perspektywa
Dzień później platforma ponownie wjechała 50 metrów do góry zabierając tym razem dobrze znanego ze sportowej parodii, Damiana Bąbola i fanów Białej Gwiazdy na Mecz Miesiąca Betclic 1. Ligi pomiędzy Wisłą Kraków a Śląskiem Wrocław. Fani klubu z Krakowa mogli podziwiać swój ukochany stadion i miasto z zupełnie nowej perspektywy i cieszyć się z wysokiego zwycięstwa swojego klubu w towarzystwie dań przygotowanych przez szefa kuchni.
– Chcemy, by kibicowanie w Polsce nabierało nowego wymiaru – dlatego tworzymy dla fanów momenty, które zostaną z nimi na długie lata. Po jacuzzi na stadionie, przyszła pora na podniebną restaurację. Cieszymy się, iż nasze pomysły cieszą się takim zainteresowaniem wśród kibiców i planujemy już kolejne, nietuzinkowe aktywacje w tym sezonie – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country manager Betclic Polska.
Udział w tych wydarzeniach był możliwy wyłącznie poprzez konkursy w social mediach organizowanych przez sponsora tytularnego 1. Ligi – Betclic – oraz na kanałach Wisły Kraków. W aplikacji Betclic dostępna była także rozszerzona oferta kursowa na Mecz Miesiąca Betclic 1. Ligi oraz zakłady specjalne zaproponowane przez influencerów. Za organizację atrakcji odpowiadał Betclic – sponsor tytularny rozgrywek Betclic 1., 2. i 3. Ligi Piłkarskiej.

redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet z jeszcze większym wsparciem dla GKS Katowice
Superbet rozszerza wsparcie dla wielosekcyjnego GKS-u Katowice i zostaje Sponsorem Strategicznym klubu. Nowa umowa, przedłużona o dodatkowy rok, będzie obowiązywać do czerwca 2028 r. redakcja



