W pierwszej fazie działań uwaga zostanie skierowana na bieganie – sport, który dla PUMA oznacza coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Marka celebruje unikalne uczucie – przypływ endorfin, który towarzyszy biegaczom po wysiłku fizycznym. Przekaz jest jasny: bez względu na to, jak trudny może być bieg, uczucie euforii i spełnienia sprawia, iż warto podjąć wysiłek.
PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

- Strona główna
- Lekkoatletyka
- PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
Powiązane
Walka Skrzyszowskiej do ostatnich metrów. Jest nagranie
1 godzina temu
Poznaliśmy skład na Drużynowe Mistrzostwa Europy w Madrycie
20 godzin temu
W Sukoró rozegrano Puchar Europy Juniorów w boulderingu
21 godzin temu
Polecane
Jaki jest najlepszy środek na skrzypiące drzwi samochodowe?
1 godzina temu
Projekt Planu Społeczno-Klimatycznego
1 godzina temu
Słuchacze: co z budową ścieżki nad Kłodawką?
2 godzin temu