W pierwszej fazie działań uwaga zostanie skierowana na bieganie – sport, który dla PUMA oznacza coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Marka celebruje unikalne uczucie – przypływ endorfin, który towarzyszy biegaczom po wysiłku fizycznym. Przekaz jest jasny: bez względu na to, jak trudny może być bieg, uczucie euforii i spełnienia sprawia, iż warto podjąć wysiłek.
PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

- Strona główna
- Lekkoatletyka
- PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
Powiązane
Dariusz Boratyński mistrzem Polski 10 km
5 godzin temu
Nowi ambasadorzy marki On w Polsce
17 godzin temu
Polecane
Zła jakość powietrza w Chicago
4 godzin temu
Burze nadciągają! Dziś groźna pogoda na Podkarpaciu
9 godzin temu
Czy widziałeś kiedyś ołówek Riccio z Morza Śródziemnego? …
10 godzin temu