STS został sponsorem głównym Widzewa Łódź
STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, przedłużył umowę sponsorską z Widzewem Łódź jednocześnie zwiększając swoje zaangażowanie w łódzkim klubie i stając się jego sponsorem głównym do 2028 roku.

Obecna umowa wygasa 30 czerwca, a na jej mocy STS jest oficjalnym sponsorem klubu z logotypem widocznym na rękawku strojów meczowych. W ramach nowego kontraktu lider rynku bukmacherskiego awansuje w drabince sponsorskiej, zostając sponsorem głównym Widzewa. Jednocześnie logotyp STS w wersji monochromatycznej znajdzie się na plecach meczowych trykotów, pod numerkiem. – Widzew to topowa marka na rodzimym rynku, który zajmuje stałe i bardzo ważne miejsce w historii polskiej piłki klubowej. To także ogromna grupa zaangażowanych kibiców. Cieszymy się, iż możemy być częścią tej historii i całej widzewskiej społeczności. Wierzymy, iż zmiany, które dokonały się w klubie w ostatnim czasie, dadzą kolejny pozytywny impuls do dalszego rozwoju klubu. Nową umową dokładamy swoją cegiełkę do celu, któremu towarzyszy hasło: „Make Widzew Great Again” – mówi Radim Haluza, Prezes Zarządu STS S.A.
– STS to dla nasz istotny partner biznesowy. Firma jest z Widzewem Łódź od awansu do PKO BP Ekstraklasy. Przez dotychczasowe trzy lata udało się nam zrealizować wiele wspólnych projektów, ważnych dla widzewskiej społeczności, takich jak murale upamiętniające Włodzimierza Smolarka i Franciszka Smudę, rekordowa akcja Dorzuć Misie czy ostatni projekt Od Serca #Bardziej. Śmiało mogę powiedzieć, iż obie strony są zadowolone z tej współpracy, o czym świadczy wzrost zaangażowania STS o 160% względem poprzedniej umowy, a co za tym idzie – awans w strukturze sponsorskiej Klubu. Rozwój tej współpracy jest dla nas wyrazem zaufania ze strony STS, za co bardzo dziękuję – mówi Michał Rydz, Prezes Zarządu Widzew Łódź S.A.
Podpisana umowa obejmuje ponadto ekspozycję logotypu firmy w trakcie spotkań rozgrywanych w Łodzi m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. Kontrakt przewiduje też publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w mediach społecznościowych, a także szereg aktywacji sponsorskich.
GRAMY DALEJ RAZEM!
2025-2028
Oficjalnie główny sponsor @RTS_Widzew_Lodz
https://t.co/YQYB6ktGJS
pic.twitter.com/4OfgO395rb
Modelowa kooperacja i dobry kontrakt
– Dotychczasową współpracą z Widzewem każdego roku pokazywaliśmy, jak wygląda modelowa kooperacja na linii klub – zaangażowany sponsor. Wspólnie zrealizowaliśmy wiele angażujących i niestandardowych aktywacji na czele z rekordowymi „Dorzuć Misie” czy niedawną kampanią „Od Serca. Bardziej” poruszającą problematykę osób z zespołem Downa. Wielokrotnie wsłuchiwaliśmy się w głos i potrzeby kibiców w konsekwencji czego m.in. ufundowaliśmy dwa murale – Włodzimierza Smolarka oraz Franciszka Smudy, a także zrezygnowaliśmy z pełnej kolorystyki logotypu na koszulkach meczowych. Dziś idziemy o krok dalej i z wielką euforią ogłaszamy, iż będziemy współpracować z Widzewem co najmniej przez trzy kolejne lata. Co ważne, już jako Sponsor Główny – mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS. I dodaje: – Dziękuję Zarządowi Widzewa i Pionowi Biznesu za bardzo konstruktywne i profesjonalne rozmowy, które doprowadziły do podpisania nowej, bardzo dobrej dla klubu, umowy sponsorskiej. Dobrze nam w Sercu Łodzi i cieszymy się na kolejne wspólne lata.
– kooperacja z firmą STS w dużej mierze opiera się na aktywizacji i ten model z pewnością będzie kontynuowany w kolejnych sezonach. Firma jest dla nas nie tylko ważnym partnerem biznesowym, ale przede wszystkim sponsorem mocno zaangażowanym w marketing sportowy, co jest bardzo ważne z perspektywy Klubu i rozwoju w tym obszarze. Doskonałym przykładem jest ostatnia wspólna kampania STS i Widzewa Łódź dedykowana osobom z zespołem Downa – Od Serca #Bardziej, którą po stronie Klubu zaplanowała i koordynowała Emilia Rybińska wspólnie z Pawłem Sikorą z STS. Ta kampania to najlepszy przykład tego jak w ramach marketingu sportowego można poruszać ważne dla Widzewskiej społeczności tematy. O skuteczności naszych działań świadczy raport medialny za okres trwania kampanii z wynikiem 1.6 mln zł ave. Cieszę się, iż STS zostaje z Widzewem i już też mogę zdradzić, iż przed nami kolejne, duże projekty, również angażujące społeczność skupioną wokół Klubu – mówi Łukasz Kolecki, Dyrektor Działu Komercyjnego Widzew Łódź S.A.
Zaangażowany sponsor
STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu, a także liderem, jeżeli chodzi o prowadzenie aktywacji skierowanych do kibiców, które organizuje wraz ze sponsorowanymi przez siebie drużynami. W Łodzi były to m.in. powstanie muralu Włodzimierza Smolarka obok stadionu Widzewa, mural upamiętniający Franciszka Smudę, licytacje na WOŚP, wsparcie widzewskiej choinki czy klubowej konferencji Moneyball, a także niedawna głośna akcja społeczna „Od Serca. Bardziej”. Flagowym wydarzeniem organizowanym przez STS jest akcja „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu. W trakcie 12 odsłon wydarzenia zebrano blisko 500 tys. maskotek, a STS przekazał ponad milion zł dla potrzebujących i fundacji. Rekord w liczbie rzuconych pluszaków należy do kibiców Widzewa Łódź.

redakcja
Więcej Bukmacherka
Mateusz Gamrot faworytem w oktagonie. Niedawno powstał o nim dokument Betclic Studios
Już w nocy z soboty na niedzielę Mateusz Gamrot stoczy kolejną walkę w UFC – podczas gali Fight Night: Blanchfield vs. Barber w Las Vegas zmierzy się ze Słowakiem Ludovitem Kleinem, który pozostaje niepokonany w siedmiu ostatnich pojedynkach. Starcie odbędzie się w limicie kategorii lekkiej (70 kg) i znalazło się… redakcja



