Nike – „Dream Crazier” Firma Nike w kampanii „Dream Crazier” zwróciła uwagę na sposób, w jaki oceniane są kobiety w sporcie. Zawodniczki, które walczą o swoje marzenia, często słyszą, iż są zbyt emocjonalne lub zachowują się nieracjonalnie. Narratorką spotu została Serena Williams, która przypomniała, iż jeżeli ktoś nazywa ambicję kobiet „szaleństwem”, to warto pokazać, do […]
Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
marketerplus.pl 6 miesięcy temu
- Strona główna
- Tenis
- Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
Powiązane
W piątek rusza kolejna edycja Pucharu Lavera
1 godzina temu
Seul. Sorana Cirstea pierwszą rywalką Igi Świątek
1 godzina temu
Czekała dwa dni. Oto pierwsza rywalka Świątek w Seulu
1 godzina temu
Polecane
Rynek pracy. Jest prawie tak, jak w 2020 roku
51 minut temu
2700 pkt przyciąga WIG20 jak magnes
56 minut temu
Captor w ważnym momencie. Odkryje lek na raka wątroby?
57 minut temu
Warszawa inwestuje w nowe autobusy elektryczne
1 godzina temu