Nike – „Dream Crazier” Firma Nike w kampanii „Dream Crazier” zwróciła uwagę na sposób, w jaki oceniane są kobiety w sporcie. Zawodniczki, które walczą o swoje marzenia, często słyszą, iż są zbyt emocjonalne lub zachowują się nieracjonalnie. Narratorką spotu została Serena Williams, która przypomniała, iż jeżeli ktoś nazywa ambicję kobiet „szaleństwem”, to warto pokazać, do […]
Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
marketerplus.pl 3 miesięcy temu
- Strona główna
- Tenis
- Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
Powiązane
Karol Drzewiecki w ćwierćfinale Enea Poznań Open 2025
1 godzina temu
Polecane
Ruszają inwestycje – biznes potrzebuje finansowania
1 godzina temu
Zmiany w RODO. Przygotuj firmę na nowe rozwiązania
2 godzin temu
Inflacja i cła. Szef Fed o amerykańskiej gospodarce
2 godzin temu
Trump domagał się znaczących obniżek. Jest decyzja Fed
2 godzin temu
Naciski Trumpa na nic. Fed postanowił
3 godzin temu
Unibep wypłaci 0,2 zł dywidendy na akcję
3 godzin temu